Перуанката Фатима Балмели публикува видеоклип в TikTok, в който показва гигантско грозде с размерите на лимон, което семейството ѝ произвежда във фермата си в Ика. Видеоклипът стана много популярен и предизвиква лавина от съобщения от хора, които се интересуват от закупуването на гроздето.

Фатима няма опит в продажбата на плодове, но решава да се възползва от възможността, която й предлагат социалните медии.

Семейството на Фатима, ръководено от баща ѝ, произвежда и изнася десертно грозде от 20 години. В резултат на търсенето Фатима се включва, като използва марката „Мускател". Първоначално тя разпространява гроздето чрез доставка, но се налага да преосмисли стратегията си поради голямото търсене. След това тя предлага гроздето във винарските изби и магазините в Пунта Ермоса и Лима, като за една седмица разпространява до 800 кг.

Първоначално тя предлага цели гроздове (1 килограм), но тъй като те са трудни за транспортиране, решава да промени офертата си. За да улесни транспортирането, Фатима решава да отреже гроздето на ръка от чепката.

Сортът Premium & Exotic е ценен заради вкуса, сочността и хрупкавата си текстура. Сезонът на гигантското грозде е към края си, но износът продължава да отговаря на стандартите за качество. Въпреки усложненията на времето, като дъждове и свлачища, Фатима остава отдадена на бизнеса.

Успехът предизвиква и критики, като някои коментатори твърдят, че гроздето е генетично модифицирано, третирано е с пестициди или не е наистина с размера, показан във видеото.
Фатима отговори на тези твърдения с информация:

„Хората трябва да разберат, че гроздето не се предлага в калъп. Всеки грозд е различен", коментира Фатима, която смята, че все още има много незнание за гроздето: "Хората знаят само за гроздето без семки и със семки; има много повече сортове и всеки от тях има свой собствен начин на отглеждане".