Въпреки че може да изглежда трудно да се въведат иновации в сектора на картофите, Матео Фреди от „Freddi 1926 srl" залага на нещо ново на търговското изложение Marca (Болоня, 15-16 януари 2025 г.).
„Насочихме вниманието си към някои нискокалорични сортове, които са идеални за задоволяване на най-съвременните изисквания за хранене. Грудките имат около 25% по-малко калории от стандартните картофи, което е доказано от лабораторните анализи," разказва той.
„Fit Pat", картофите с ниско съдържание на въглехидрати, са перфектно позиционирани в мащабната търговия на дребно и са насочени към млада, заинтересована за храненето си клиентела. „Нашият проект не включва само един сорт, а няколко, за да предложим най-доброто от европейското селскостопанско производство през цялата година", допълва Матео.
От 1 януари в компанията са извършени съществени промени: новото име е „Freddi 1926 srl", а начело са двамата братя Андреа и Матео. „Ще продължим да уважаваме нашата история, която е почти 100-годишна, и да ценим традициите, но ще внесем и много иновации," казва Матео.
По отношение на пазара Матео Фреди заключава, че „периодът преди Коледа и всички празници се характеризираха с добри продажби. Бяхме доволни от продадените количества картофи и лук. Единствено обемите на лука Borettane не бяха много високи. Но за всичко останало не можем да се оплачем."
Коментари