Сезонът на турските цитруси и нар тази година е много положителен. „Като износител на цитрусови плодове, базиран в Турция, ние сме горди да споделим успеха на нашата цитрусова програма през този сезон и отличното качество на нашите нар. Турските цитруси продължават да бъдат надежден избор на международните пазари. Тази година също така наблюдаваме изключителна реколта от нар, с жив цвят, отличен размер и вкусов профил, който наистина се отличава," казва Акин Сойлейен, маркетинг мениджър на турския износител на пресни продукти Aksun.
Aksun е инвестирала в по-нататъшно подобряване на опаковането и логистиката, обяснява Сойлейен. „Нашите операции са дълбоко вкоренени в местните ресурси - от овощните градини до пакетирането. През тази година допълнително засилихме фокуса си върху първокласните опаковки и оптимизираната логистика, за да отговорим на променящите се нужди на нашите глобални партньори. Като даваме приоритет на последователността и иновациите, ние укрепваме отношенията си с купувачите, които ценят качествата на турските продукти," обяснява Сойлейен.
В резултат на логистичните предизвикателства Aksun е предпочела да се съсредоточи върху други пазари, а не върху азиатския.
„С по-силната турска лира решихме да предприемем стабилен и стратегически подход към нашата експортна програма. Фокусираме се върху целенасочени инвестиции за повишаване на ефективността и поддържане на постоянна експортна стратегия, осигурявайки стабилност на нашите операции. Адаптирахме се към глобалните предизвикателства, като например блокирането на Суецкия канал, като намалихме до минимум товарите за Далечна Азия, имайки предвид дългото транзитно време и потенциалните забавяния, които този маршрут носи. Това приспособяване ни позволява да се концентрираме върху пазари, на които можем да доставяме продукцията си с максимална свежест и надеждност," заявява Сойлейен.
Коментари