Бруно Бертелоз, президент на Pink Lady Apples в Европа, представи новия си план до 2030 г. 100 милиона души да консумират този плод, като годишно се изяждат два милиарда ябълки, пише FreshFruitPortal.

Ключовите пазари включват Германия, Обединеното кралство, Франция и Италия. През 2024 г. над 70 млн. души в Европа са консумирали ябълки Pink Lady, а от началото на сезона продажбите са се увеличили с 4% в сравнение с миналата година.

„Pink Lady е нещо повече от ябълка", каза Бертелоз. „Ние определяме бъдещето на отглеждането и маркетинга на плодове. Силата ни се дължи на дълбоко вкоренени ценности: отговорност, справедливост, работа в екип, споделен опит и непоколебима отдаденост. Като мрежа ние осигуряваме бъдещето на нашите предприятия и на ябълкопроизводството в Европа."

Трите стратегически стълба на марката включват по-добро разбиране от страна на потребителите, по-добро производство в условията на климатични промени чрез разработване на иновативни технологични инструменти, инвестиране в надеждни климатични данни и съвременни технологии за мониторинг, както и насърчаване на сътрудничеството за стимулиране на иновациите.

„Откакто Pink Lady е пионер в концепцията за клубните сортове, ние се възприемаме като посланици на производителите на ябълки и на потребителите", подчертава Бертелоз. „Ангажиментът ни за непрекъснати иновации и силната ни общност гарантират справедливи доходи за производителите, като същевременно доставят на потребителите здравословни, висококачествени и екологични ябълки".