Диана Ванчева
Електронният пазар за търговия на едро със свежи плодове и зеленчуци "Градинария", който беше основан през тази година, за по-малко от месец е регистрирал сключването на две големи сделки между продавачи и купувачи.
Първата от тях е между производител на патладжан, член на Асоциация Български пипер, и преработвателно предприятие от Нови пазар. Производителят е продал 23 000 кг патладжани, плащането е направено, продукцията е доставена и вече е консервирана и очаквана от пазара на рускоговорящи потребители в Берлин.
И двете страни са удволетворени от сделката, а така също и третата страна - Асоциация Български пипер, която е подпомогнала вербално сключването на сделката офсайт, в резултат на което е получила отчисление по 1 ст. на кг продадена продукция.
Мариана Милтенова от Националния съюз на градинарите призовава производителите на плодове и зеленчуци да не се страхуват, а смело да предлагат продукцията си в "Градинария", за да дадат шанс на търговците отново да насочат предпочитанията си към продуктите на българските производители.
Тя се обръща и към потребителите на сайта да информират за сключените офсайт сделки, за да организират още по-добре функционирането на електронния пазар.
Коментари